Μανώλης από Κρήτη


Γεια σας ! είμαι ο Μανώλης Mαγκουσοχατζακης από Κρήτη. Δεν ξέρω αν με θυμάστε!

Όταν έμαθα για το site σας από τον συμφοιτητή μας Διογένη Γαζοράκη μπήκα από περιέργεια και συγκινήθηκα αφού από τις φωτογραφίες είδα τόσες γνωστές φάτσες που με έφεραν πίσω στα φοιτητικά μας χρόνια τα καλυτερα τις ζωης μου.
Βρίσκομαι στο Ηράκλειο Κρήτης είμαι μόνιμος αξιωματικός ειδικότητας οικονομικού στην πολεμική αεροπορία και έχω χάσει επαφή σχεδόν με όλους τους συμφοιτητές μας πλην από 2-3 παιδιά που μιλάμε ακόμα έστω και από το τηλέφωνο.




Μακάρι να μπορέσω να παραβρεθώ σε μια από τις επόμενες συναντήσεις σας αν και μου είναι δύσκολο καθώς είμαι παντρεμένος και η σύζυγος μου είναι έγκυος!
Συνεχίστε την καλή δουλειά! Χαιρετισμούς σε οποίον με θυμάται!





Σας στέλνω φωτογραφία με τον συμφοιτητή μας Διογένη από το κρητικό κέντρο Ομαλός και δυο πιο πρόσφατες.




Επικοινωνία: τηλ 6972853264 και e-mail manmagou@otenet.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις